Szukaj

Reklamacje i zwroty

Zwroty

W ciągu 14 dni od złożenia zamówienia masz prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

Aby zwrócić towar, poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest załącznikiem do Regulaminu.

Pamiętaj, że towary, które chcesz zwrócić nie mogą nosić śladów użytkowania!

Jeśli odstąpisz od umowy, w ciągu maksymalnie 14 dni otrzymasz zwrot kosztów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrot płatności zostanie dokonany w taki sam sposób, jakiego użyłeś przy transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów.

Reklamacje

Zawsze przed odbiorem towaru masz możliwość sprawdzenia stanu produktów w obecności kuriera. Jeśli po wydaniu towaru stwierdzisz, że towar jest niezgodny z umową sprzedaży, możesz złożyć reklamację. W tym celu odeślij do nas towar wraz z dowodem jego zakupu.

Pamiętaj, że w przypadku produktów żywnościowych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży może być złożona nie później niż 3 dni od dnia realizacji zamówienia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

O sposobie je rozpatrzenia zostaniesz poinformowany listownie, mailowo lub telefonicznie. Jeśli reklamacje zostanie przyjęta, wszelkie koszty ponosi Sprzedający. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, wszelkie koszty ponosi Klient.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.